Postanowiliśmy zebrać w jednym miejscu odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z biletami na klubowe koncerty kupionymi przez Internet za pośrednictwem serwisu Bilety24.pl.
Czy wybierając miejsca na planie mam gwarancję, że te konkretne miejsca będą przeznaczone dla mnie?
Nie. W czasie koncertów numerowane są jedynie stoliki. Miejsca przy stolikach nie są numerowane – zajmowane są w kolejności przyjścia do klubu.
Czy jeśli, w przypadku kupowania miejsc stojących, mam na bilecie zaznaczone „parter” to oznacza, że nie będę mógł stać na antresoli?
Nie. Oznaczenia „parter” lub „antresola” w przypadku biletów na miejsca stojące mają jedynie znaczenie systemowe. Z takim biletem można swobodnie przemieszczać się po całym klubie.
Czy muszę bilet z serwisu Bilety24.pl wydrukować?
Nie. Wystarczy aby został zapisany w pamięci telefonu komórkowego, laptopa etc.
Czy zostanę wpuszczony na koncert na podstawie e-maila potwierdzającego zakup biletu?
Nie. W takim mailu znajduje się link do pobrania biletu w formie pliku PDF. Należy go zapisać w pamięci telefonu albo wydrukować.
Mam problem z płatnością po wyborze miejsca.
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z obsługą sprzedaży on-line, w tym brakiem potwierdzeń dokonanych płatności, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta serwisu Bilety24.pl – tel. 61 642 92 36 w. 1 lub e-mailowo: info@bilety24.pl. Biuro jest czynne codziennie od godziny 8.00 do północy.
Zmieniły mi się plany, jak mogę zwrócić bilety?
Prosimy o przemyślane zakupy. Zwrot biletów na wydarzenia kulturalne jest niemożliwy!
Jedyne sytuacje, kiedy można zwrócić bilety, to odwołanie koncertu, zmiana terminu koncertu lub głównego wykonawcy. W takich przypadkach zwrot biletów jest możliwy w miejscach ich zakupu – do każdorazowo określanego terminu.